Relationerna mellan Sverige och Danmark har nog aldrig varit bättre. Just därför finns alla möjligheter att ytterligare stärka dem. Låt oss ta fasta på det positiva! Att ta bort gränshinder och sprida information om hur enkelt det är att arbeta och verka i hela Norden medverkar till detta! Och det som är bra för ett land gynnar de andra.